Gtmz ben o belirtiler faso fiso anlamında söylemedim yorumumu tekrar oku muhalefet olmadan önce, tabi ku takip edilmeli ama düştüyse ilk iş dr olmalı bu benim görüşüm katılmak zorunda değilsin, ne zaman ji dr birseyi yok bu çocuğun derse o zaman ebeveyn takibe almalı, geçen burda bi bayan post açmıştı
Bebeğim beyin kanaması geçirdi düştüğü için diye ve nerden düşmüş biliyor musun sadece kafasını geriye atmış
Kimse kimsenin çocuğuna birşey olmaz takip et dememeli birşey olsa vebalini alıcak mısınız
Çalıştığım şirketler dolayısıyla zibolyon ilk yardım sertifikam ve eğitimim var ams yine ilk isim doktor olur 😉😉😉