Esramavi benim bebeğim geçen gün düştü ve 10 sn ya ağladı ya ağlamadı çünkü çok yüksek değildi be hemen o dk götürdüm ve ilk çocuğum bilemedim normal çocuk dr na götürdüm o doktor bile hemen hemen genel cerrah diye bağırdı yönlendirdi, sorumluluk almak istemedi önemli bi konu olduğu için be bunu söyleyen bakım pr dr. Ama buradakiler tutturmuş yok göz kayması yok kusma , bence ihmale gelmeyecek konulardan biri emin olmak için göturmekye fayda var, biz gittiğimiz de genel durumu iyi olduğu için radyasyona sokmak istemedi doktor tomografi vs , film çekti kontrol etti gönderdi en azından muanaye etsin ,