Gzynp
Ben bunu size sizin ve bebeğinizin iyiliği için söyledim. Evet yaşayan bir sürü anne olabilir ama onun bebeğiyle sizin bebeğiniz bir değil, benimki düşer dizi kanar sizin ki düşer kolu kırılır bunu kimse bilemez.
Düştü ardından ağlarken kustu diyorsunuz, doktorlar kusma var ise doktora hemen getirin derler, hem bebeğim düştü diye korkuyorsunuz, hemde doktora akşam götürücem diyorsunuz. Ben sadece madem korkuyorsunuz neden akşamı bekliyorsunuz diyorum. Bu yorumumda size karşı kırıcı ya da kötü hiç bir şey yok.
Çocuğun nasıl düştüğünü görmeden bilmeden merak etme bi şey olmaz desem asıl o zaman ben kötülük ediyorumdur.