Gzynp Bebeğim yere düştü ve çok ağladı ardından kustu sonra eğlendirmeye çalıştım güldü heyecanlandı ama çok korkuyorum şuan uyku saati zaten uyulmaması gerekiyor ama huysuzlanarak uyudu inşallah birler yoktur çok korkuyorum hareketleri normal gibi ama içim içimi yiyor var mı yaşayan bu şekilde
NeslihanBusra Gzynp daha dün koltuktan düştü bebeğim direk acile götürdüm sahur saatinde kusması olmamıştı, bence götürün
gulsenkonakli Gzynp bebeğiniz fışkırarak kusuyorsa ve / veya uykusunda dürtüyorsunuz ama uyanamıyor ayılamıyorsa doktora gitmelisiniz.
Gzynp gulsenkonakli gulsenkonakli fışkırarak kusmadı şuan uyuyor ama çıt sesi duyup yine uyumaya devam ediyor uykusu çok hafif normaldede
Gzynp Deletedmom136 ya yeni oldu ve evde tekim akşama eşimle götüreceğim buradanda yazmak istedim başına gelen vardır diye 😞
yldrm986 Gzynp benim bebeğim de 5 aylık,çok hareketli bu aralar, yalnız bırakacağım zaman yatağına bırakıyorum,riskli dönemler,çok geçmiş olsun....
belinaybeyza Gzynp dun benim bebegimde dustu kanepeden snra 3 kez kustu acile gttik hemen rontgen cektiler bi sorun yoktu ama ynede gotrdm 6 saat uyutma surekli takip et gozlerinde falan kayma olmasn ve yne bi acile goturp rontgen cektir derm Allah korusun yavrularimizi
Hilal481 Gzynp çok geçmiş olsun bence hemen doktora götürmelisin 1 ay önce bizimde başımıza geldi kustu götürdük kusunca hemen beyninde kanama olmuş allaha şükür durmuş küçük birşeymiş ama korkutmak istemem ama götür bence hemen
oglummmm Gzynp Çok büyük geçmiş olsun. Bizimde basımıza geldi o günler araştırmıstım düşmenin etkisindende kusmus olabilir bence kötü birsey oldugundan degil.İyi düsünün iyi olsun🌸