Yasemin38 3. Ay değil canım benim 3. Ay dolunca yani 4. Ayda başlayacak. 4. Ay dolup 5. Ay oluncada sebze suyu ile devam edecek çorba vs 5. Ay dolup 6 oluncada karbonhidrata gecebilirsin pirinç lapasi vs dedi. Doktorumu seviyorum çok bilgili yılların doktoru. Alışılmış klasik söylemlere bağlı değil sadece. Mesela bebek düz yerde yatar yastik koyulmaz, süt alan bebegin suya ihtiyacı yoktur 6 Ay vermeyin meyve ile baslarsa digerlerini reddeder falan gibi şeyleri onaylamiyor. Nedenlerini de uzun uzun anlatır. Çocuğumun girtlak sorunu varmis mesela yeni dogdugunda goturmedigim doktor kalmadi sorunu anlayamadılar. En son bu doktoru övduler götürdük. Kızıma bakar bakmaz ne rahatsızlığı olduğunu anladı benim şikayetleri anlatmama Bile gerek kalmadı. O yüzden güvenim tam.