Gizo87 Kızlar ne ile başladınız, nasıl geçti? Bugün yoğurt ile başladım. Tadını pek sevmedi, azıcık öğürdü, ağladı sonra güldü 😄🤷🏻♀️ısrar etmedim yarın tekrar deneyeceğim. Komik fotolar varsa paylaşalım 😄
Mys01-01 Gizo87 benım ılk sebze listemde kabak ile başlayacağım ama ben zaten yogurt vs verdım taddırdım yanı
yeni4747 Gizo87 2 hafta oldu tadımlardayız bugün kaşık görünce ağlama krizine girdi ne olduğunu şaşırdık insallah bir daha yapmaz çok üzüldüm
Evrem94 Gizo87 ilk tadımlara sebze olarak havuçla başladık çok sevdi. Patateside sevdi ama kabız yapmasından çok korkuyorum. Yoğurt yerken kuscak gibi hareketler sergiliyor 😃
denizinveraninannesi Gizo87 doktor ilk olarak meyve sonra sebze sonrada pirinç makarna vs şeyleri yedireceksin dedi. Bende çok heyecanliyim. 3. Ayı doldurunca meyve ile iki üç kaşık tadima basliycam. Nasıl yapicam bilmiyorum. Gunde kac kere tadım yapacak sonraki emme beslenmesi nasıl olacak. Hep merak bunlar 🙂 yardımcı olabilecek var mi
Gizo87 Mys01-01 severek yedi mi benim de 3 gün sonra sebze tadımı. Normal kanalla mı başladınız baş kabağı mı
Mys01-01 Gizo87 yedı canım kabağı ben koy kabağı aldım buharda haşlama aparatına koyuyorum ıcıne bır cay k hakıkı zeytın yağı ıle karıştırıp verıyorum ilk bebegımde de bunu verdım bıde sıze önerim e bebek bebek tarhanası verın tadımlar arasında 💕
Gizo87 yeni4747 geçici bir durumdur bence üzülmeyin. Böyle durumlarda doğru olan hiç ısrar etmemek galiba, başka bir öğünde tekrar teklif etmeli.
Gizo87 denizinveraninannesi 3.ay değil di mi? Başlangıç olarak yoğurt, havuç, kabak, patates ideal. 3 gün kuralını uygulamak lazım. Meyveye daha sonra geçin bence tatlı olduğun için sebze reddi olur düşüncesiyle başlangıç olarak önerilmiyor
Yasemin38 denizinveraninannesi canım bebeğin anne sütümü alıyor sadece. Birde götürdüğün doktor çocuk doktorumu iyice bir emin ol istersen. 3 aylık bebek ve ek gıda saçmalamış bence. Hem ek gıdaya tatlı tad olan meyve ile başlayan bebek sebzeleri istemez. Makarna falan şaka gibi 3 ay sonrası..
Gizo87 themoonrose çok tatlı yaaa maşallah yılmak yok denemeye devam 😄 https://imgyukle.com/i/kQnXnq Güldüğüne aldanmayın öncesinde ağlıyordu 😂
Minikhavucum themoonrose bir şey sorabilir miyim hep annelerin paylaştığı resimlerde miktar olarak sizinki gibi görüyorum fakat araştırınca her yerde işte bir çay kaşığı ile başlayın verin diyor nasıl yapmak lazım acaba siz kaç kaşık verdiniz
basakhanim34 themoonrose çatalla mı ezdiniz? Ben blender yapmak istemiyorum ama boğazında kalır diye de çok korkuyorum
MeteNaz Gizo87 kabak ile başladım ek gıdaya devamı sebze ile gitti. tamamen hazır olunca geçtim acele etmedim çok hevesliydi zaten oğlum
denizinveraninannesi MeteNaz 3. Ay dolunca. 4 e geçince meyve tadımı iki üç kaşık ile başlayacak dedi. 4. Ay dolunca sebze çorbalari 5. Ay dolunca da pirinç makarna gibi seyler
zeyzey77 Gizo87 Oglumda henüz başlamadı ama kızımda yoğurdu hiç sevmemisti. 1 ay sonra tekrar denedim sevdi.
MeteNaz Gizo87 işte ek gıda için tüm kriterLeri bekledim 6. Ayına 1 hafta kala tamamen hazırdık ben 6. Aydan önce başlamayı düşünmüyordum. Ama oğlum o kadar bekleyemedi :)
denizinveraninannesi Mys01-01 doktor gelişimine göre baslayabilecegimizi söyledi. 3 . Ay dolunca meyve. 4. Ay dolunca sebze corbalari. 5. Ay dolunca ise karbonhidrat tarzi şeylere baslayacakmisiz