TunisS hangi kremleri kullanıyosunuz? benim kızımda da var biz 3 aylıkken çıkmıştı abdibrahimin advantan kortizonlu kremini kullanıyoruz çok memnunum sürdüğümün ertesi günü geçiriyor. Bu arada şampuanı duş jeli yumuşatıcısı komple herseyi değişti. Duş aldırırken kesinlikle sünger lif kullanılmıyor elle yıkıyoruz, bunlar tahrişi daha çok arttırıyor. Ve 10 dkdan fazla duşta kalmıcak su sıcak değil ılığa yakın olucak. Yünlü değil pamuklu organik kıyafetler giyilcek. Yani bu konu üzerine tez yazabilirim çok araştırdım ve uyguluyorum. Kızım şuan 8 aylık süt ve süt ürünlerine alerjisi olduğunun kanıtına vardım deneyerek. Tabiki herşeye alerji olabilir bu egzama türü. Mesela bahar alerjisi, çam ağaçları, besin alerjisi vs. Ek gıda döneminde özellikle dikkat edin. Kızım şuanda ev yoğurdu yiyemiyor süt olduğu için yedirdiğim zaman komple vücudu pul pul oluyor. Bu arada minidolin şampuan ve duş jeli kullandık doktor yazmıştı iyi geldi fakat bulunması çok zor eczanelerde mustela kullanıyoruz şuan o da iyi geldi.