TunisS benim kızımda var 2 ayllıkken çıkmıştı 22 aylık olucak hala egzaması var eskiye göre biraz daha iyi ama var yani. Külotlu çorap,yünlü şeyler giydirilmemeli. Mustela stophia veya tridke briderm bu şampuanlardan birini kullanabilirsiniz. Vucudu için bioderma atoderm kullanıyoruz her sabah akşam vucudu nemlendiriliyor. Egzamalı bölgelere bepanthol egzama kremi sürüyorum. Her gün banyo yapıyor çok iyi geliyor doktor önermişti su ılık olucak şekilde zor birşey egzama umarım geçer bizim eskiye nazaran şuan daha iyi