Duygu2020 ben size biraz duzenımızden bahsedim. Benım kızımda asla yemezdı bu arada telefonsuz zTwn agzını acmaz ben telefon acıyorum ama bir duzenımız var bu duzenw uyuyorum siz once dizen olusturun biraz bahsedim. Belki ayarlarsınız
Kızım 6.30da uyanır 8.30 9 u beklerimkı aciksin yoksa agzını telefon olsa bile acmaz.
9da kahvaltı yer 1 saat sonra 1 muz yada bir armut yer 12 de uyur
14.00 - 15.00 gıbı 1 tabak corba ıcırırım (corba ya mutlaka kıyma koyarım)
Cok ıstahsız sa corba dan aksam 6ya kadar arada hıc bıse vermem. Vermem ki aksam aciksın.
Ama genel yeme durumu normalse corba dan sonrada meyvesini yer.
Bu duzenı bozmam. Erken versem acılkmaz yemez, olduda gecıkırsem uykusunu gelir sinirlenir yine yemez. Bak iyice oku boyle bir dizen olustur kendine.
Bu arada kahvaltıda 1 yumurta salatalık ve zeytın yer bunları yedikten sonra bazen pogaca verırım. Onun dısında asla ekmek yemez. Sabahta oglende aksamda oncelıgımız yemek ekmek yok bizde.