Günaydın güzel anneler Benim bir kızım var 17 aylık 19 günlük dünden beri hiçbirşey yemiyor aç yinede yemiyor en son dün akşam 18 da yedi dahada birşey yemedi 12 saat aç kalirmi bir bebek ya çıldıracm resmen ne yaptıysam olmadı resmen ağlama krizine girdim üzüntüden neden böyle oldu anlamış değilim ne yapmam gerek ilk kez başıma geliyor yardımcı olursanız sevinirim bana bir fikir verin