Halenur42 evet canım o zaman da vardı bende çok korkuyorum canım tüm camlar felan kırılmış petrol patladı yada deprem oluyor sanmışlar bu bombayı yapan yada oraya bırakan kişi Konya da Allah korusun yarın bir gün kalabalık bir ortama da bırakabilir 😞