2yavru1anne alimeninannesi firsat buldukça izliyorum 2 sezonda 4 bölümdeyim az biraz canım sıkıldı sanki plan bozuldu diye 🤤
limonlukarpuzzz 2yavru1anne yayinlandigi ilk gün izledim son sezonu ve 1 gece bitirdim sabahta kör gibi işe gittim derdime neyse 😂😂
minmin-hanim 2yavru1anne Hiç canım istemedi izlemek, sonrada beraber izlediğim arkadaşım vefat etti. Kaldı öyle.
2yavru1anne minmin-hanim ya çok acı ALLAH rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah neyden vefat etti hasta falan mıydı 🥺
2yavru1anne AgentMom izlemeye devam edeyim o halde teşekkür ederim birsey soracağım size tokyo sapık mı yani lazbiyen mi neden büyükelcinin kızını öptü ki🙈
Minik12 2yavru1anne kesinlikleee izleyiin ama 5. Sezon çokta beklentimi karşılamadıı şok bi ölüm var o kadar 🙃🌸