Seybet emzirmek gerçekten çok iyi geliyor☺
Ya biz direncliyiz hasta da olsak kendimize bakarız ederiz ama miniklerimiz daha konuşamıyor kendilerini ifade edemiyor. Bu çok canımı yakıyor. Yavrumun o halsiz yüzünü görünce hiç birsey yapasim gelmiyor. Elimden geldiğince iyi olmasını sağlıyorum 😔