Kızlar cok şükür bugun Elazığ a gittim ter testi sonucu negatif cikti 5 cikmis. İkinci ter tesine ve gen testine de bakilmasi lazimmis 15 gun sonra yine gidip test yapacagiz. Birincisinde negatf çıkıp ikincide pozitif cikmaz demi insallah öyle duydunuz mu hic cevrenizde yada forumda