Merhaba. Benim bebeğimin birinci topuk kanında da biotinidaz eksikliği çıkmıştı. İkinci kanda yanlış pozitif olduğu anlaşıldı. Sizinki de inşallah ter testinde yanlış pozitif olarak çıkar. İnternetten okuyup da sakın ruhunuzu yıpratmayın. Ben okuyup okuyup ağlamıştım. Hiç gerek yok. Tıp çok ilerledi. Allahım yine de hastalık göstermesin evlatlarımıza. Güzel haberi de buradan yazarsınız. Bekliyoruz.