SurAa Öncelikle çok geçmiş olsun.Sizi çok yakından iyi bir şekilde anlıyorum çünkü bende babamı akciğer kanserinden 2,5 ay önce kaybettim.Mart ayında teşhis kondu 3 kemoterapi 8 kez radyoterapi aldı ama 4.evre olduğu için tedavilerin faydası olmadı.Haziran ayında beyne sıçrama olunca dengeler çok değişti 21 gün yoğun bakımda yattı ve vefat etti.İlk kemoterapiye beraber gitmiştik.Damar yoluyla uyguladılar tedaviyi 21 gün arayla gitti ama ilk kemoterapiden sonra vücut dengeleri bozuldu halsizlik iştahsızlık saç dökülmeleri başladı ve 1 hafta hastanede yattı toparlanınca taburcu olmuştu ramazan ayında çok çok iyiydi ama yalancı iyilik oluyormuş bu durum kanser hastalarında çok yaşanıyormuş çok ağrılı ve sancılı dönemlerden geçmiştik biz.
Size tavsiyem doktora herşeyi detaylı sorun
ameliyatın artısı eksisi neler olur bazı ameliyatlar diğer organlara yayılmasını hızlandırıyormuş
Kemoterapi alırsa nelere dikkat etmeli
Radyoterapi alacak mı
Çok çok geçmiş olsun sizi çok iyi anlıyorum daha çok taZe yaşadıklarım