Kızımın odasını ayırdım ve ilk gecesi suan kendimi hic iyi hissetmiyorum yalnız bıraktım bi odada 2.5 yaşında gece lambasini taktim ve odamin kapisini da acik biraktim gece uyanirsa gelsin diye ama sanırım dayanamayip tekrardan yanima alicam 😓 kendimi kötü hissediyorum şuanda ayirmasa miydim