Prensannemm Zynp26- ben yeni doğum yaptığım sıralarında atiyodu ama sonradan geçti neden olduğunu bilmiyordum ama
Zehraazzz Zynp26- yok devam etmiyo bence stresten olabilir doktora gidin devam ediyorsa aksatmayin sakın bence önemli bişey yoktur
Zynp26- Zehraazzz doktora gitmeye korkuyorum benim sag.taraf kulak tarafı hergün olmuyo ara ara oluyo puff cok sitres oluyorum
Zehraazzz Zynp26- kafanıza çok takarsaniz daha çok ağrır bı gösterin içiniz rahat etsin Benim arada oluyor sık sık değil oyizden üstünde durmadım
Prensannesiyimm Zynp26- benim de damar atıyor gibi oluyor du ama 1 haftadır geçmeyen baş ağrısı ve uyuşma var sadece başımda d gol ellerim ve ayaklarımda henüz birşey demedi