Esilanill normal doğum dan korktum sezaryen oldum.(gorumcem,arkadaşım ertesi gün ayaktaydı )ama benim sezaryen sonrası dikiş açısı tabi normal ama bir bel ağrım oldu size anlatamam onu 1ay sürdü bana 3 kişi zor baktı neredeyse 2haftam acilde geçti . Bu kötü geçmesi,zorluk kişisel bir şans. Nazlı falan değilimdir ama sezaryen olsun suslenip gireyim dedim maşa yapıp gittim, sonra mahvoldum .