Esilanill
merhaba epidural sezeryan yaptım 2 ay önce,
Çok korktuğum için 1 doz da sakinleştirici yapıldı yarım saat için de odama çıktım Normal doğumdan korktuğum için isteğe bağlı yaptım birdaha olsun birdaha yaparım ertesi gün ayağı kalktım hiç ağrım sızım olmadı. Bünyeden bünyeye değişiyor olabilir. Komple uyutma ağrılı olabilir ama belden aşağı uyuşturma anestezi uzmanımın dediği gibi çok konforlu bi doğum gerçekleştirdim 😊😊