Alparslanim benim adetim düzensizdi, o yüzden zaten takvime göre yumurtlamam da döllenme de geç olmuş..
Ben adet gününü beklemeden erken gebelik testlerinden yapmıştım ama negatif çıkmıştı, 1 hafta sonra falan adet olmam gereken günden 3 gün geçmişti test yaptım silik de olsa 2.çizgiyi gördüm.. Onun üzerine doktora gittik.
Ultrasonda çıkmadı kese rahme inmemişti ama kan sonuçlarımda beta Hcg yükselmeye başlamıştı..
Zaten her adet döngüsünde rahim duvarı kalınlaşır hamileliğe hazırlar kendini ama döllenmiş bi yumurta yoksa normal haline döner adet oluruz, döllenmiş yumurta varsa hamilelik olur. Bu şekilde biliyorum ben de. Yani rHim duvarı kalınlaşması tek başına bi belirti değildir🤷🏻♀️