Kızlar bugun doktorumla gorustum rahim icinde gebelik gozukmuyor ama,rahim duvarın kalınlasmaya baslamıs ve catlamıs bir yumurtan var dedi.. Ne var ne yok diyebilirim 10 gun icinde belli olur dedi..
Bu durum daha once basına gelen oldu mu? Bebegim daha 11 aylık ona hic kıyamıyorum.. 🥺