Redpepper 4,5,6 günde bir anca yapılan kakalara şükreder olduk artık başlarda en azından yaptığı gün keyfi yerinde oluyodu ama son zamanlarda yapsa da rahatlayamıyo kuzum 🥺 daha emerken kusuyo kime desem fazlasını kusar diyerek beni çıldırtıyo fazlasını değil baya emdiğinin hepsini kusuyo çocuk anlatamıyorum bide sürekli aç bu çocuk emdir diyenleri parçalamak istiyorum ben bile isyete ağlatıyo aç bırakıyo olabilirmiyim ya psikolojimle oynuyorlar derdim bana yetmez gibi