crazymommy2021 elfeyllzdmr oglumun eve gelmesini bekliyorum insallah o zaman yakacagim simdi oturma odasindaki elektrikli soba bize yetiyor🥰🤲🏻💕💐 Rabbim tum anneleri saglikla kavustursun evladina insallah 🤲🏻🥰
neslihan-87 Aalime çok saçma ya bu sisteme deli oluyorum bizim sitede isteğe bağlıydı çoğunluk kabul ederse gece yakılıcaktı tabi benden bıktılar ve sonunda evlatcıklarım için apartmanı yaktırdım😂
Beyya06 ceyhunun_annesi tek olmadığıma çok sevindim. Çevremdeki insanlar tarafından bu havada kombi mi yanar diye yadırganıyorum biraz 🙈😂
ceyhunun_annesi Beyya06 biz idare ederiz ama bebek üşür o yüzden yakıyorum bana da aynı lafı söyleyen çok var etrafımda 😂😂😂 ankaranin neresinde oturuyosun
Kusannesi elfeyllzdmr Bu ara havalar güzel gidiyor allahtan evde heryerden gunes alıyor sıcak. Kasımda yakarız herhakde