elfeyllzdmr Benim ev kuzey cephe soğudu erkenden hanımlar. Akşam üstü yakmaya başladım kızım üşümesin diye.. sizde durumlar nasıl
Prensannesiyimm elfeyllzdmr Henüz yakmadım hafta sonu kombi ve petek bakımı yapılacak ondan sonra yakicam bina ya isi yalıtımı yapıldı çok soğuk olmuyor evimiz
Aalime Yakmiyorlarki 10derecenin altina dusunce yanacakmis merkezi sistem rezilligi biz usumuyoruz tamamda bebegin yattigi odayi bari acsalar😂
elfeyllzdmr Prensannesiyimm biz de ev değiştirecez henüz geçmedik orda olsaydık yakmazdık sanırım ful güney cephe. Şimdilik idare ediyorum. Cephe çok önemli cidden evde.
Beyya06 ceyhunun_annesi tek olmadığıma çok sevindim. Çevremdeki insanlar tarafından bu havada kombi mi yanar diye yadırganıyorum biraz 🙈😂