Evcilkaktus Benim belirtilerim 3 sene önce çarpıntı ve titreme ile başladı. Sonra içime sebepsiz bir ölüm korkusu girdi günlerce uyuyamadım kustum anksiyete den. Uyursam ölecekmişim gibi. Ben ölürsem çocuklarım ne yapar dedim hep ağladım. Sanki her gün son günümmüş gibi düşünüp kriz geçirdim, kendime tarihler koymaya başladım. Doktora gittim, yaygın anksiyete bozukluğu olduğunu söyledi doktor. İlaç içmedim psikologla tedavime devam ettim ama halen yokluyor en ufak bir üzücü olayda, mesela korona çıktığından beri daha çok tetikledi. Geçen hafta oturduğum yerde ayağa kalkmak istedim kalkamadım bacaklarım çözüldü birden çarpıntı başladı ama ufak da olsa baş edebildim çünkü atak geldiğini biliyorum artık. O kadar zor birşey ki Allah düşmanıma bile vermesin.