papatya09_ ben yediremiyorum zorla yediyorum telefona baktırarak teli vermeyince onuda yemiyo ama çok şükür sağlıklı Bi sıkıntımız doktorda o kadar üzerine gitme diyor yavaş yavaş düzelecek diyor bekliyorum bakalım.. Maşallah sizinkide yiyormuş ama alamıyor sanırım fazla üzerinde durmamak lazım bence ☺️