Sena1608 Merhaba kızlar. Bebeğim 3 aylık 6 kilo ama kimseye bunu inandiramiyorum. Çok zayıf duruyo. Sadece kemikleri var. Her gören zayıf bu deyince takmamaya çalışsamda olmuyo. Diğer bebeklere bakıyorum acaba bende mi sorun diyorum. Kilosu iyi ama etli değil işte. 1 haftadır azda olsa mama vermeye başladım ek olarak. Mamayida çok seviyor. Sizde durumlar nasıl
Veyselaras Sena1608 Canim benim oglusmda 6 aylik olacak ve kilosu gayet yerinde hatta ayına göre fazla ama eşime benzemiş minyon tipli o kadar kiloya rağmen hiç kilolu durmuyor
Sena1608 pandemibebegi evet boyu uzun 61 cm olmuş. Bu aralar etraf ilgisini çektiği için az emmek istiyor
papatya09_ Berna0612 hiç yemek seçmez ne verirsem yer acıkınca ekmek alır yer çüt cüt der sütü yogurdu yumurta yı tavuklu çok sever
HLmom Sena1608 benimde kızım 2.5 aylık 4800 gr her gören çok küçük çok minik çırpı kol VS diyorlar bende bu duruma çok üzülüyorum 😑
cankizimmm @Sena1608 Benimde bebeğimde 3 aylıkken 6 kiloydu kuzeniminkide aynı 3 aylıktı ama o 7 kiloydu benimkiyle Yanyana gelince seninkinin gelişimi geride hiç büyümemiş diyorlardı çok sinir bozucu emziren bir anneye söylenmemeli böyle şeyler şuan 4 aylığız moral bozukluğundan sütüm etkilendi kaç kilo olduğunu kontrolünde öğrenicem ama az kilo aldı. Dışarıdan söylenenleri benim gibi kafaya takmayın olan çocuğunuza oluyor maalesef
Vuslat23 Benım 6 aylık 8800 zayıf duruyo oysa iyi yanı kg su , haaa 7 de olsa umrummu degıl helekı o bu ne demiş hıç degıl, saglıklı olsun sık hastdlanmasın yeter