Prensannesiyimm ya insanlari takma gerçekten her konuda çok biliyor çok konuşuyorlar umursama hede geç gerçekten kadınların düşmanları bazen kadinlar oluyor her cocuk farklı kardeşler bile farklı ya iki kızım var ikisinde de dağlar kadar fark var bırak konuşmayı konuşma becerileri sadece onlar değil bazen genetik faktörler vardır bazen kişisel bazen de sağlık tan dolayı bosverin konuşacak.ki konuşuyormuş zaten kendi kızlarından örnek vermeme de gerek yok bence bu konuda kimse kimseyi örnek göstermemeli çünkü biz anneler biri bisey söylediğinde acaba öylemi sıkıntısı mı var doktora mı.gitmeliyim ya geç kalırsam diyoruz konuşuyorsa şuan Bi kaç kelime kuruyorsa sorun değil ki söylüyormuş da zaten sadece konuşmaya başladıktan sonra birden söylediği şeyleri soylemezse konusmazsa doktora götürün şunu söyleyeyim büyük kızım 1 yaş 2 ay geçince diş çıkardı problem var sanip bütün tahlillerine baktırdık çok dert ettim çok el attım ağzına cikiyormu acaba bu sertlik dismi diye gitmediğimiz doktor kalmadi şuan 2 buçuk yaşında ve bütün dişleri var 1 yaşından sonra hepsini 3 er 3 er çıkardı herkes sustu kaldı diğer kızım suan 9 aylık 7 ayda alt dişleri çıktı bosver takma.dedigim gibi He de geç insanlara.