Merhaba kızlar oğlum 18 aylik al,gel,git, çekil,nerede,anne,baba, görüşürüz,mavi,aslan ve bir iki kelime daha söylüyor bana göre normal ama çevremde hep daha konuşmayı bilmiyor diye üstüne geliyorlar.Onlarin çocukları 1 yaşına girince konuşmaya başlamış öyle söylüyor, doktorumuza sordum gayet iyi gelişimi dedi ama yinede üzülüyorum sizce normal mi?