Meryemaksa Tavsaninanasi ben molfix 3 numara kullanıyorum yeşil paket bazen oda yapıyor kızım geçen aydan beridir kullanıyorum geçenay 5600 grmdı ama baldırlarını sıkıyor bez konusunda bizimde başımız dertte 😏😥
Tavsaninanasi senamiray mamayla besleniyor . Birde arada yulaflı kaşık mamasından yapıyorum o sebep olur mu?
escmrk Tavsaninanasi 2 numara bezde bizimde taşımaya başlamıştı son pakette 3 numaraya geçince olmadı bi daha
Medusafer Tavsaninanasi prima premium care kulot bez kullanıyorum hiç kaka taşırma yaşamadım kulot bez belini sardığı için çok rahat oluyor bence deneyin
Tavsaninanasi Medusafer külot bez denedim ama çok sevemedim açıkçası . Bezin yarı paketini birisine verdim . Molfix almıştım ama
Meryemaksa Tavsaninanasi aynen bende mecbur idare ediyoz bütün zıbınlarımız sarı sarı :))) gitmiyorda lekeleri siz nasıl yapıyorsunuz lekeleri
Medusafer Tavsaninanasi molfix çok kotu sadece bir kere denedim bütün paket öyle duruyor daha da elimi sürmem premium care kulot bez gerçekten çok güzel deneyin bence pişman olmazsınız fiyat olarak biraz pahalı ama kesinlikle parasını hakkediyor
Moonlightttt Tavsaninanasi Benimki 6550gr ama 4 numara kullanıyorum.illa uzarinde yazana uymak gerekmez bence . Benmkinde hep sırttan çıkıyordu ve çiş kenardan çıkıyordu 4e geçince rahatladim.
Tavsaninanasi Medusafer parasından değilim yeterki rahat etsin . Ama birde prima külot bez deneyeyim madem
Tavsaninanasi Meryemaksa ben valla koslayla ve sıcak suyla çitileyip duru suyla yıkıyorum makinada ancak öyle arınıyor.
Yarim_Kilo_Kiyma Tavsaninanasi Mama sandalyesinde otururken yapınca benim oğlumun da öyle oluyor, sırtı komplle büyük tuvalet 😁😁😁
Eslemin_Annesiii Tavsaninanasi tabi benim kizimda 7.5 kilo 5 aylik 4 numara kullanıyorum ben 3 kucuk artik