SelimSongur bizim de anne sütü sarılığımız var 2 aylık olduk hala devam ediyor dün doktor kontrolümüz vardı. Kesinlikle mama verme anne sütüne devam et uzamış sarılık bu bebeğe zarar verme durumu yok artık,tahlilleri de temiz çıktı o yüzden anne sütüne devam et 3-4aya kadar devam edebilir ama geçecek sonuçta dedi.