SelimSongur 2 ay 5 günlüğüz . Bütün tahlillerimiz temiz çok şükür. Doktor anne sütü sarılığı olmuş dedi. 9 saatte bir emzireceksin . 9 saat içerisinde ne zaman açıkırsa mama ver dedi. Fakat oğlum mamayı kabul etmiyor . mecbur emzirmek zorunda kalıyorum ne yapmam lazım ?
Nyles2019 SelimSongur benim bebeğimde 70 günlük bizimde anne sütü sarılığımız vardı bir hafta önce geçti. Başka doktora gidin isterseniz benim doktorum geçer önemseme mama verme dedi.
KaSeAy SelimSongur Olur mu öyle şey aksine sürekli emzirmen gerekir. Benm bebegimde de anne sütü sarılığı vardı 3 ay sonra gecti tam olarak. Ve en gec 3 saatte bir emzirdim. Mama almayan cocuga niye zorla mama vereceksin.
SelimSongur DrkcBusraAlya yok kuzum 9 saat içerisinde ne zaman acıkırsa o zaman mama vereceksin emzirmeyeceksin diyor. Ben anlamadım çünkü sarılığın geçmesi için bol bol emzirin diyorlar .
SelimSongur Nyles2019 3 tane doktora gittik 2 si geçer dedi diğeri mama falan ver dedi bende önemsemiyorum ama etraftakiler ay sarılık geçmemiş diye tantana ediyorlar maalesef o yüzden korkup götürmüştüm doktora
Glydrk Benım cocugumdada sarılık vardı güneş sarılığa cok ıyı gelıyor evde hangı odaya guneşvuruyorsa cocugu o odaya goturur uzerını cıkartır bıraz guneslendırırdım ve sarılığı yok oldu deneyın bence guneş cok guzel bu aralar
AygulSina SelimSongur 1 yasindan once gunes kremi surulmiyor doktorumuz soyledi bebekler uzerinde denenmedigi icin yan etkileri bilinmiyormus. Yuzunu koymak zorunda degilsin ayak el gunese degsin d vitamini alsin yani ciplak bırak koy gunesin onune
SelimSongur KaSeAy tadı berbat zaten yüzünü bayağı ekşitiyor ve tükürüyor bir tadına bakayım dedim kustum resmen iğrenc 🥵
Veramm [silindi] mama ver demiş o arada zatwn 9 saat açlıktan hepten sarılık olur çocuk yahu neptınız siz 😂😂😂
[silindi] Veramm 😂😂😂 bize doktor 2 saate bşr maksimum emzirceksin dedi ve üstüne de 30 ml mama vericeksşn demişti
KaSeAy SelimSongur Emzir emzir geçer anne sütü sarılığı uzun sürüyor degerleri de normal cıkmıs korkulacak bişy yok:)
AygulSina SelimSongur bizimkide gec gitti sadece gozlerinin kenarlarinda mi var? 2 ay kontrolune gittigimiz zaman doktorumuz hala sariligi var ama normal demisti emziren annelerin sariligi daha gec gidiyormus. Ben bol bol pencere onunde yatirdim ister gunes olsun olmasin her 3 saate birde emzirdim
SelimSongur AygulSina bizim saatimiz yok kuzum yarım saat bir saat ne zaman isterse emziriyorum durmuyor çünkü 😶 gözlerinin kenarlarında var çok hafif yüzünde birde
Edaozdxx Sarılık olan bebekte şeker düşüklüğü yaşanır, uyku halinin yoğun olmasından dolayı. Hangi akla hizmet 9 saat emzirmeyeceksin demiş ki bu doktor? En etkili yöntem güneş.
AygulSina SelimSongur benim ki oyle emiyordu. Sen bebegini daha iyi bilirsin. Gune koy ama bebegini inan cok iyi geliyor. Sutun varsada mama vermene gerek yok bence