Mom727272 ben solağım, kızım solak. Genetik yatkınlık önemli diye biliyorum. Sizin bebeğiniz daha küçük solak diyebilmek için erken ama olma ihtimali de var tabi😌 benim matematik zekam çok iyi değildir zorlama işte ne yapabilirsem😂 umarım kızımın iyi olur 🙏🏼🤷🏻♀️😂 ama sanata yatkınlığı fazladır ve yetenekli olurlar ( oluruz😊)