Merhaba kizlar, oğlum 11 aylık.
Once iki elini kullanirdi. Şimdi de öyle ama yemek yerken sol eliyle alıyor, kitap sayfası çevirirken solunu kullaniyor. Yani bakıyorum bir iş yapacaksa sol elini kullanıyor, daha rahat kullanıyor onu. Bebeğim şimdi solak mi? Yoksa bunu demek için erken mi? Ne zaman belli oluyor bu bilmiyorum. Ben aşırı sağlak bir insanim, solum çok kötüdür de. Babası da sağlak. Amcası solak sanırım, gerci bu genetik mi bilemiyorum.
Solak insanlar matematiğe daha yatkın oluyor sanırım. Solak bebeği olan var mı aranizda? :)