Beril_58 sakın aç bırakma canım bebeğini emin ol hiç birşey bebeğinden önemli değil bende yaşadım aynısını hastaneye yatırcaklardı sezeryan oldum sütüm gelmemişti ben geliyo sanıyodum sonra sarılığı yükseldi 16 olmuştu doktor mama yazdım ilk bi hafta biberonla verdim ama hem biberonu alıyodu hem emiyodu sonra reddetmeye başladı biberonu bıraktım şırıngayla mama vermeye başladım uyudukça emzirdim öyle öyle alıştı emziremedikçe şırıngayla verdim ağzının kenarına az az mama sıkıyodum kaşıklada vermeye çalışıyodum ama şırınga benim için daha kolay olmuştu benim kızım emmede hep problemliydi ama çok şükür hiç bir zaman bırakmadı şuan 8 aylığız çok şükür başlara göre gayet iyi