zeynepbalci kucukprensinannesi 5 ay 18 günlüğüz bizim düzen bozuluyo emmiyo uyumuyo burnu akıyo huysuz gliba diş dönemine giriyoruz 🤦♀️
kucukprensinannesi Tugba10-5 aynen öyle benim olanda toplasan hepitopu 3 4 saattir uyuduğu uyanık olunca dursa razıyım ama olamazda durmuyor ağlıyor gına geldi artık
kucukprensinannesi eylusko_ bebeğin daha çok küçük kokusunu arıyordur muhtemelen güvende hissetmesi için gerekirse beraber uyuyun koynunda uyusun hatta bırak memede uyusun o zamanları çok özledim ben
Beybikolarr kucukprensinannesi çocuk işte annesi oda büyüyecek inşallah zamanla, herşey şuan çok zor ama zamanı gelince gülüp geçeceğimiz şeyler olacak inşallah ben çok aşırı yorulmama rağmen galiba büyüdüğü için üzülüyorum
Nazlicicegim Kdr-eren Allah yardımcımız olsun inanın uykusuz olmak bir hele ki uzun bir süreçte çok yıpratıcı ve psikoloji falan kalmıyor insanda. Bide buna aşırı iştahsızlık ve huysuzlukta eklenince gerisini siz düşünün artık