KeRiMe4242 4 yasina kadar normal elleriyle keşfediyor gelişiminin bir parçası benim kızım elini yiyordu resmen 1 yumruk ustte digeri alttan destek hic birsey yapmadan 4 aydan sonra biraktir
Yapma demek elini çekmek elini ağzına götürdügunde hamle yapmak sadece süreci uzatır🥰
Salin gitsin zamanla unutuyorlar