KeRiMe4242 ben hiç emzik vermedim . Benim bebeğimde o zamanlar öyle yapıyodu ve çok iyi bişey bu. Ellerini , ağzını, dilini , parmaklarını keşfediyo annesi.
Beyin ve nörolojik olarak bebeğinizin gelişimi gayet sağlıklı ve iyi demek. Engellemeyin hiç bırakın yapsın. Doktorumuzda böyle demişti sağlıklı bir bebek gelişiminin olduğunun göstergesi demişti . 🥰 sağlıkla büyütün🌿