Ybksln bebeğe göre değişir kesin değildir ama evet tatlı ile başlamak pek doğru değil. Ben yoğurt ile başladım bal kabağı, patates, havuç, avakado, kabak, elma, armut, muz şeklinde 3. Gün kuralı ile ilerledim. Kabız olmaz çünkü porsiyonlar zaten küçük tadımlık oluyor zamanla artıyor. Benim oğlumda kabızlığa çok yatkın ona ragmen sorun yaşamadım. Eğer bebeğiniz kabız olmaya başlarda bilin ki porsiyon fazla veriyorsunuz yarı yarıya azaltın çok faydasını görürsünüz acele etmeyin yüklenmeyin ayrıca meyve suları yazmışsınız hiç bi doktor meyve suyu ver dememeli diyen doktor çok azdr. Meyveyi posası ile verin öbür türlü suyu sadece şeker yükü ani kan şekeri yükselmesi yapar 1 yaşından önce zaten verilmez meyve suyu aklınızda bulunsun. Birde zeytinyağının kabızlığa etkisi yoktur çünkü kabızlık kalın bağırsakta meydana gelir zeytinyağı ince bağırsakta emilir. aklıma gelen bunlar umarım faydası olur