Arkadaşlar doğum yaptıktan sonra. 5 ay falan saçımı bile taramsk büyük iş gibi geliyordu saçma sapan pijamalarla bütün günü geçiriyordum. Eğer öyle olan varsa aranızdan hemen kalkıp silkelensin çünkü gün geçtikçe daha yorgun bitkin amacınız kalmamış gibi hissedeceksiniz. Vakit yok yalanıyla kendinizi kandırmayın lütfen. Kendiniz için, çocuk uyurken 10 dk da saç duzlestiriyorum. Halıda oyun oynarken koltukta kremlerimi sürüyorum. Pijama yerine düzgün eşofman tişört giyiyorum. Evin tüm işlerini gece çocuk uyurken yapıyorum bazende bırakıyorum kalsın ya beklesin. Hiçbir şey bizim psikolojimizden önemli değil. Aynaya baktığında halimden memnunsan her şey tamam. Bakımsızlıktan muzdarip anneler için yazmak istedim alışkanlıklarınızı değiştirin sadece. Çok mutlu hissedeceksiniz emin olun