sagsbry 19 ayına giricek bu aralar yarım saat şeklinde 1 yada 2 kere izletip duş,yemek vs gibi ihtiyaclarımı gideriyorum iki dk oturmayan bi oğlum var banada bazen iyi oluyor bu zamana kadar izlemedi yeni yeni başladı bazen eğitici olduğunu da düşünüyorum mesela pepe,mavi,yeşil,kırıldı,dört,yedi,düştü demeyi öğrendi 3 4 gün içinde. Kesinlikle izletin faydalı demiyorum ama kontrolü bi şekilde izletirlirse faydası var bence.