Bizim evde tv aksama kadar açık kızımda degil ama bendectv bağımlıligi var bebekliginden beride boyle olduğu icin kızım dönüpte tv ye bakmaz asla o oyununu oynar 1 yastan sonra sadece muzikli cizgi filmler acmaya basladim baka baka ayni dansi edebilecegi aram sam sam yada sar makaryi gibi. Cizgi film tek başına izlemeyi sevmiyor oturupta asla izlemez sadece danslari izliyor. Buna rağmen konuşmasında bi sıkıntı yok 16 aylik ama hemen hemen her kelimeyi soylemeye başladı iletisiminde hic bi sorun yok. Ama mesela bebeklen hic tv acmasaydim ve bi yerde gördüğünde dikkatini cekseydi daha zor olurdu sanirim. Suan tv acikmi kapalimi umrunda bile degil çünkü onu hep calisan bisi olarak biliyo olabilir 😀😀😀😀