Ssumru RainOverMe bende 3-4 kere de veriyorum hepsini birden sıkınca boğazına kaçar Allah korusun Bir ilacı vermek için yarım saatimi alıyor 😀
RainOverMe Ssumru ben 0,5 ml veriyorum yanı 10 defada🤣🤣 resmen savas🤣 bir kaşık çorbayı da en az 10 seferde içer🤯😅onu bile saydım 🤣🤪
_____ Ssumru bunu hangi doktor verdi bilmiyorum ama multivitamin ilaçların iştah açma gibi bir etkisi kesinlikle yok önerilmiyor çocuklar da öyle vitaminler biz karamürver çörek otu yağı möllers balık yağı ve propolis kullanıyorum
Ssumru _____ çörek otu yağı ne işe yarıyor nasıl kullanıyorsunuz birde balık yağını hangi marka kullanıyorsunuz
nurelem Ssumru ocean d vit kullandım, Sidefer kan ilacı Möllers omega içerikli vitamin takviyesi kullanıyorum. Bunların dışında bolca organik pekmez, ceviz , elma yedirmeye çalışıyorum canm
Mom73727 nurelem möllersi üç yaşından sonra kullanılması öneriliyor bende istiyordum kızım bir yaşında öyle denilince vazgeçtim size doktorunuz mu önerdi
Ssumru nurelem pekmez ve cebiz ve d vitamini bende kullanıyorum kan tahlili sonucumuza göre doktorumuz kan ilacını kesti ama okuduğum kadarıyla balık yapını herkes kullanıyor
Deletedmom_109 Ssumru oceanın multivitaminli balık yağı ve ocean D vitaminini kullanıyoruz. 13 aylıktan beri kullanıyoruz balık yağını şuan 20 aylık.Bence balık yağının iştaha açıcı özelliği var
Ssumru Deletedmom_109 o zaman bende kullanayım doktora sormadan kullansam olur mu tekrar tekrar sormak istemiyorum çünpü
Ssumru RainOverMe hahahahah 😀😀😀 ay o da zor be bir kaşık çorba 10 seferde 🤦🏻♀️ Bu bebekler bizim sabrımızı sınıyor hepsi fena hepsi 😀
_____ Ssumru möllers sizin bebeğiniz için sadece balık yağı ve karamürver kullanabilirsiniz benim büyük oğlum 2,5 yaşında ona o yazdıklarımı kullanıyorum okula gittiği için küçük oğlum 1yaş 8 günlük ona sadeve balık yağı karamürver veriyorum
Ssumru RainOverMe folikasit bebeleri bunlar ne beklersin 😀 önceden folikasit mi varmış o zamanmış sakin bebekler o yüzden 1 den fazla çocuk yapmışlar yoksa nerdeeee 😀
RainOverMe Ssumru ahaha bunu bi kere daha okumuştum, bağlantısı var mı bilemiyorum🤣 her nesil bir öncekinden zeki oluyor belki de o yüzdendir🤣🤪( kendini avutan anne🤪)
Deletedmom_109 Ssumru bizim doktorumuz önermişti bir hafta boyunca 1 çay kaşığı kullanmıştık alerji Vs yaparsa diye 1 haftadan sonra 1 tatlı kaşığı kullandık. Siz bilirsiniz doktorlar genel olarak öneriyor
3MelekAnnesi3 Ssumru ben iştah için degil vitamin ve omega3 dengelensin diye ocean multivitamin surup içiriyorum günde 1 kasık ac karnına tok olunca içmek istemiyor 😂
Ssumru 3MelekAnnesi3 bizim doktor niye yazmadı ki balık yağı şimdi ona takıldım 😀 d vitamini ve zinko kullanıyoruz sadece Demir’i tahlil sonucuna göre bıraktık