Asilahmet benim bildigim hamileler oluyor ancak 4 ay bittikten sonra yani 5.ci ay itibari ile oluyor diye biliyorum cunku ilk 4 ay da organ gelisimi icin riskli şoyle dusunun icerisinde mRna var asinin ve hamilelikte tetenoz asisi oluyoruz hepimiz onun icindede mRna var ama 20-24 haftalar arasinda yapiyorlar hatta youtube da bi doktor var kağan kocatepe o cok guzel anlatiyor dinlemenizi oneririm