Hamileyim henüz 2 aylığım ve 1 yaşında oğlum var hiç aşı olmadım geçtiğimiz Ağustos ayında covid oldum ağır atlattım şimdi hamileyim tekrar yakalanırsam ikimizide riske atmak istemiyorum o yüzden size şunu sormak istiyorum hamileyken covid aşısı olanlar var mı varsa ağır yan etkilerini gördünüz mü ve hangi aşıyı oldunuz ✔️