Uyumsuzz yo hiç sorun yaşamadım ama siz doktorunuza sorun egzersiz yapabilir miyim diye ona göre başlayın o egzersizlerin alt karın kaslarına çok iyi yakıyor ve düzenli yapmakta fayda var ve biraz da sabırlı olmalısınız devamlı yaparsanız mutlaka gidecektir