cicekbahcem Uyumsuzz Yani sorma sebebim dikiş ne kadar yukarıda ise o kadar çok karın kalıyor, benimki bikini çizgisinin iki parmak aşağısinda doğal olarak kalmadı gibi bişey, bunu bizzat doktor söyledi Birde biraz yapısal bir durum karın işi
fermaninannesi Uyumsuzz bacım ben normal doğum yaptığım halde göbeğim var valla eski kiloma döndüm o göbek duruyor 🤦🏻♀️
1bocek1cicekannesi cicekbahcem bu bana umut oldu 😂 ikinci sezaryen doğumumu yaptım 2 aylık bebek göbekte üstten hafif sarkık duruyor moralim bozuluyor ilk bebeğimde nasıl oolduginu hatırlamıyorum 😂 ama dümdüz karınla hamile kaldım sadece gergin değildi ikincisinde 😂
cicekbahcem 1bocek1cicekannesi ohh ne güzel valla maşallah 🥰🥰🥰 doktordan doktora çok değişiyor birde benim doktorum annemi abimin eşini ve beni sezeryan yaptı hiç birinde göbek yok,odaya gelir gelmez korse taktiriyor belki ondandır 😍
1bocek1cicekannesi cicekbahcem korse bende takıyorum aklıma geldikçe 🤭 sıcaklarda takamadim zaten lohusayken çok terliyordum şimdi de hafta bir iki gün takiyom usengecligimden galiba 🙈
fermaninannesi Uyumsuzz valla kaldı bende oğlum iri bir bebekti 22.7 kilo aldım 4410 doğdu oğlumda tamam kilolu değilim ama karnım var maalesef ☹️
Uyumsuzz cicekbahcem baktımda tam bikini bölgesinde çizik var acıdıgı için göbeğimden göremiyordum şimdi baktım tam bikini bölgesinde diyebilirim
fermaninannesi Uyumsuzz valla hiç bilmiyorum bacım spora gidecek vakti bırak tuvalete gidecek vaktim York😂😂😂
TalentedMom Uyumsuzz ben biraz geç başladım diyebilirim yani 5 6 ay sonra ama yediklerime dikkat ettim baktım kilolar gidiyor seseryan göbeği kalıyor youtube yazdım alt karın egzersizi diye çıktkbir sürü video onları izleyerek yaptım