Pelindefnederen ben anlamıyorum ya. Bide akıl verirler ya daha çok çıldırası geliyor insanın. Şimdi bile 1 saattir yüzünü gözünü şişirene kadar ağladı. Anca son meme de Sakinledi. Zaten normalde de çok yapışık yaşıyoruz bide böyle olunca çaresizlikten bunalıyorum