Benimde kızım 3 aylık doğduğu günden beri akşam 7dn sonra krize girmeye başlıyor ne yapsak sakınleşmıyor meme bile istemiyor zar zor saat 9da emmeye başlıyor 10da uykuya dalıyor her gün böyleyiz. Mesela şuan 1 saat kaldı 🤣 korkuyorum valla Allah hepimize sabır sağlık versin bebeklerimizede sağlık huzur sapkınlık versin